لوگو
ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است

دانلود کتاب Destination B1 grammar and vocabulary

Destination B1 grammar and vocabulary with keys
دانلود کتاب انگلیسی Destination B1 grammar and vocabulary

کتاب Destination B1 grammar and vocabulary with keys یک کتاب آموزشی برای دانش‌آموزان سطح متوسط زبان انگلیسی است که می‌خواهند برای آزمون‌های سطح B1 آماده شوند. این کتاب شامل ۲۸ واحد گرامری و ۱۴ واحد واژگانی است که انواع مختلف تمرینات را پوشش می‌دهد، از جمله آن‌هایی که در آزمون PET موجود هستند. این کتاب نسخه با کلید پاسخ است که شامل پاسخ‌های کامل و هفت تست اضافی قابل فتوکپی است.

در کتاب اصلی Destination B1 grammar and vocabulary with keys هر واحد گرامری با یک صفحه شفاف از قواعد گرامری و مثال‌هایی آغاز می‌شود که به دنبال آن تمریناتی با سطوح مختلف دشواری قرار دارند که فرصت مرور و تمرین را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کنند. انواع تمرینات، از جمله آن‌هایی که در آزمون‌های کمبریج انگلیسی موجود هستند، باعث می‌شوند که دانش‌آموزان با انواع وظایفی که در آزمون‌ها با آن‌ها روبرو می‌شوند، تمرین کنند.

هر واحد واژگانی با جدول‌هایی از واژگان مربوط به موضوع، افعال چند قسمتی، عبارات حرف اضافه‌ای، تشکیل واژه و الگوهای واژگانی آغاز می‌شود که فعالیت‌های همراه آن‌ها تمرین سیستماتیک زبان و واژگان هدف را ارائه می‌دهند. مواد مرجع و تمرینی، از جمله واژه‌نامه واحد به واحد با تعاریف و مثال‌های جمله‌ای از Macmillan Essential Dictionary، حمایت بیشتری را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند.

این سری شامل چهارده مرور دو صفحه‌ای و دو تست پیشرفت چهار صفحه‌ای است که فرصت‌های گسترده‌ای برای تثبیت مهارت‌های گرامری و واژگانی را ایجاد می‌کند.

این کتاب یک منبع مناسب برای دانش‌آموزانی است که می‌خواهند زبان انگلیسی خود را بهبود بخشیده و برای آزمون‌های سطح B1 آماده شوند. این کتاب می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا گرامر و واژگان مورد نیاز خود را یاد بگیرند و تمرین کنند و اعتماد به نفس خود را در استفاده از زبان انگلیسی افزایش دهند.

برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید↓

اشتراک ویژه

رضایی
۳۰ آبان ۱۴۰۲

نام کتاب زبان مورد نیاز خود را جستجو کنید و آن را بیابید

کلاس