لوگو
ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است

دانلود کتاب آلمانی Deutsch B1B2 in der Pflege

0 دیدگاه

کتاب آلمانی Deutsch B1B2 in der Pflege به شما توانایی زبانی لازم را می‌دهد تا بتوانید با بیماران، خانواده‌های آن‌ها، همکاران، پزشکان و سایر گروه‌های حرفه‌ای ارتباط برقرار کنید. شما مطالب آموزشی مرتبط با پرستاری و تمرین‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله درک زبان، دستور زبان، تلفظ و واژگان مرتبط با پرستاری را دریافت خواهید کرد. همچنین، فایل‌های کاربردی قابل دانلود و ۵۰ فایل صوتی نیز به شما کمک می‌کنند.

کتاب آلمانی Deutsch B1B2 in der Pflege بر اساس موقعیت‌های معمول در پرستاری (مانند بهداشت، اندازه‌گیری، ثبت اطلاعات و غیره) ساخته شده است، همان‌طور که در روزمره‌ی کاری خود تجربه می‌کنید. همچنین، به‌طور خاص برای نیازها و الزامات در بیمارستان‌ها، مراکز پرستاری و پرستاری خانگی طراحی شده است.

در نسخه‌ی سوم این کتاب، لیست‌های واژگان گسترده‌تر و بازنگری شده، یک فصل دیگر در مورد “زبان نوشتاری”، و پاسخ‌ها به سوالات کتاب نیز اضافه شده‌اند. همچنین، کتاب به‌طور کامل با توجه به تغییرات عمده‌ی حوزه‌ی پرستاری (شامل عناوین شغلی) بازنگری شده است.

این کتاب مناسب برای:

  • پرستاران
  • کمک‌پرستاران
  • مدارس پرستاری که دوره‌های آموزش زبان آلمانی را ارائه می‌دهند.

نویسندگان:

  • ملانی بک (Melanie Böck)، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های زبان آلمانی به عنوان زبان خارجی، اسپانیایی و روان‌شناسی از دانشگاه آگسبورگ است. او بیش از ۱۰ سال است که در زمینه‌ی “زبان آلمانی به عنوان زبان خارجی” تدریس می‌کند و به عنوان امتحان‌دهنده در این حوزه نیز فعالیت دارد.
  • **دکتر هانس-هاینریش رورر

 

اشتراک ویژه

رضایی
۱۶ اسفند ۱۴۰۲

نام کتاب زبان مورد نیاز خود را جستجو کنید و آن را بیابید

کلاس