لوگو
ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است

پادکست آلمانی هابیت 1 (Der Hobbit)

پادکست آلمانی هابیت 1 (Der Hobbit)

پادکست آلمانی هابیت یکی از قسمت‌های سری پادکست‌های Flourish & Blotts: Magische Hörbücher است که از رمان فانتزی مشهور Der Hobbit نوشته J.R.R. Tolkien برگرفته شده است.

پادکست آلمانی هابیت داستان ماجراجویی Bilbo Beutlin یا بیلبو بگینز است که توسط Gandalf یا گندالف، جادوگر، و ۱۳ کوتوله به سفری ناگهانی دعوت می‌شود. هدف این سفر بازگرداندن ارث زوارگان از دست اژدهای بزرگ و خبیث Smaug یا اسماگ است. این رمان در سال ۱۹۳۷ منتشر شد و به یکی از آثار برجسته ادبیات فانتزی تبدیل شد.

پادکست Der Hobbit (1/8): Eine unvorhergesehene Reisegesellschaft در مورد اولین قسمت از این رمان است که در آن بیلبو با گندالف و کوتوله‌ها آشنا می‌شود و پس از مقاومت‌های اولیه، تصمیم می‌گیرد که به این گروه بپیوندد. این پادکست توسط Thorsten Schmidt خوانده شده است و به صورت رایگان در سایت‌های مختلف قابل دسترسی است.

اگر شما علاقه‌مند به دنیای سحر و جادو و ماجراجویی هستید، این پادکست را از دست ندهید. شما می‌توانید با گوش دادن به این پادکست، خودتان را در جایگاه بیلبو قرار دهید و با کاراکترهای جذاب و داستان‌های هیجان‌انگیز این رمان آشنا شوید. این پادکست یک راه عالی برای تقویت مهارت شنیداری و لذت بردن از ادبیات آلمانی است. پس از این به بعد، هر هفته یک قسمت از این پادکست را برای شما معرفی خواهیم کرد. امیدواریم که از این پادکست لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رضایی
۲۲ دی ۱۴۰۲

نام کتاب زبان مورد نیاز خود را جستجو کنید و آن را بیابید

کلاس