لوگو
ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است

دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

Cambridge Vocabulary for IELTS
دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS-2008

کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS یک منبع مفید برای آمادگی به آزمون آیلتس است. این کتاب واژگان را از طریق متون شنیداری و خواندنی معرفی می‌کند که مطابق با مواد استفاده شده در آزمون آیلتس هستند. یادگیری واژگان جدید در زمینه می‌تواند به شما کمک کند تا آن‌ها را به خاطر بسپارید و معنای آن‌ها را درک کنید. این کتاب همچنین فرصت‌هایی را برای تمرین واژگان جدید فراهم می‌کند تا آن‌ها بخشی از واژگان فعال شما شوند.

کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS شامل 25 واحد آموزشی است که واژگان مربوط به موضوعات عمومی و آکادمیک را ارائه و تمرین می‌کنند. هر موضوع به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم شده است. هر واحد سه صفحه تمرین واژگان بر اساس مواد شنیداری و خواندنی دارد که مشابه با مواد آزمون آیلتس هستند. همچنین تمرکزی بر تلفظ وجود دارد. علاوه بر این، هر واحد یک صفحه برای فعالیت تمرین آزمون یا سه صفحه زمانی که تمرین آزمون خواندن آکادمیک است دارد. تمرین آزمون شامل نمونه‌هایی از تمام وظایف در مقالات زیر است: خواندن آکادمیک، خواندن آموزش عمومی، نوشتن آکادمیک، نوشتن آموزش عمومی، شنیدن و صحبت کردن.

این کتاب برای دانش‌آموزانی طراحی شده است که به تنهایی می‌خواهند واژگان خود را مرور و گسترش دهند. اما می‌توان از آن به عنوان بخشی از یک دوره آمادگی آیلتس در کلاس یا به عنوان تکلیف خانگی توسط یک معلم استفاده کرد. همچنین مناسب برای دانش‌آموزان پیشرفته یا کسانی که انگلیسی را برای اهداف آکادمیک مطالعه می‌کنند. شما می‌توانید از هر واحد آموزشی (1-20) به هر ترتیبی که می‌خواهید استفاده کنید، اما باید تمام واحدها را مطالعه کنید اگر می‌خواهید به طور کامل برای آزمون آماده شوید. شاید بخواهید با یک واحد خاص شروع کنید چون مربوط به یک موضوع در کتاب درسی شما است یا چون به آن حوزه علاقه‌مند هستید. واحدهای 21 و 22 نکات مفیدی را در مورد یادگیری واژگان جدید و استفاده از فرهنگ لغت ارائه می‌دهند. این واحدها مقدمه‌ای مفید برای یادگیری واژگان هستند، بنابراین ممکن است ایده خوبی باشد که ابتدا به آن‌ها نگاه کنید.

برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید↓

دانلود کتاب Vocabulary for IELTS

دانلود فایل های صوتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رضایی
۲۵ آذر ۱۴۰۲

نام کتاب زبان مورد نیاز خود را جستجو کنید و آن را بیابید

کلاس