لوگو
ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است

دانلود کتاب آلمانی Schritte plus Neu 3 A2 1

0 دیدگاه
دانلود کتاب آلمانی Schritte plus Neu 3 A2 1

کتاب آلمانی Schritte plus Neu 3 A2 1 چهار مهارت زبانی را پوشش می‌دهد و برای کسانی که می‌خواهند به آلمان مهاجرت کنند و در آنجا کار کنند، مطالب حرفه‌ای زبان آلمانی را آموزش می‌دهد. این کتاب با استانداردهای اروپایی آموزش زبان‌های خارجی هم‌سطح است و نکات دستوری و آزمون‌های آن با کتاب‌های دیگر مشابه است.

کتاب آلمانی Schritte plus Neu 3 A2 1 را مطالعه کردن و در این دوره شرکت کردن به همه زبان‌آموزانی که قصد دارند به آلمان بروند، بسیار پیشنهاد می‌کنیم.

کتاب Schritte A2.1 مهارت‌های زبانی لازم برای زندگی روزانه در کشورهای آلمانی‌زبان را آموزش می‌دهد. همچنین موضوعات مربوط به شغل و کار در این کشورها را نیز بررسی می‌کند. بنابراین زبان‌آموزان می‌توانند برای زندگی و کار خود در کشورهای آلمانی‌زبان آماده شوند.

این کتاب برای بزرگسالان و جوانان بالای ۱۶ سال مناسب است. این کتاب در سطوح A1، A2 و B1 ارائه می‌شود. پایان هر سطح زبان‌آموزان می‌توانند در آزمون‌های زیر شرکت کنند:

سطح A1 (A1/1+A1/2) ÖSD ZA1 / Goethe Start Deutsch 1 سطح A2 (A2/1+A2/2) ÖSD ZA2 / Goethe Start Deutsch 2 سطح (B1 (B1/1+B1/2 Zertifikat Deutsch (B1)

کتاب Schritte A2.1 با ساختار روشن و مدرن زبان آلمانی را برای زبان‌آموزان جالب و آسان می‌کند. در پایان هر درس نکات دستوری و عبارات کاربردی برای مکالمه در دو صفحه خلاصه شده‌اند. همراه با این نکات تمریناتی نیز در اپلیکیشن کتاب وجود دارد که می‌توانید به صورت رایگان از هر گوشی هوشمندی دانلود کنید.

اپلیکیشن کتاب به شما اجازه می‌دهد که به تمام فایل‌های صوتی و فیلم‌های کتاب دسترسی داشته باشید. با اسکن کردن صفحه کتاب می‌توانید فایل‌های مرتبط را در اپلیکیشن باز کنید. همچنین می‌توانید بدون نیاز به اسکن کردن صفحه فایل‌ها را از طریق اپلیکیشن انتخاب و پخش کنید.

این کتاب علاوه بر کتاب درس و کتاب کار، کتاب کار اضافی نیز دارد که در آن تمرینات بیشتری برای تقویت مهارت‌های خواندن، شنیدن، صحبت‌ کردن و نوشتن و همچنین دستور زبان و لغات وجود دارد. این‌طوری زبان‌آموزان می‌توانند برای مطالبی که در کلاس یاد گرفته‌اند تمرینات فراوانی انجام دهند و پیشرفت بیشتری کنند.

اشتراک ویژه

رضایی
۱۵ بهمن ۱۴۰۲

نام کتاب زبان مورد نیاز خود را جستجو کنید و آن را بیابید

کلاس