لوگو
ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است

دانلود کتاب آلمانی Grüne Reihe Zellbiologie und Stoffwechsel

0 دیدگاه
دانلود کتاب آلمانی Grüne Reihe Zellbiologie und Stoffwechsel

کتاب آلمانی Grüne Reihe Zellbiologie und Stoffwechsel یکی از مجموعه‌های Grüne Reihe است که مواد آموزشی برای دانش‌آموزان دبیرستان در زمینه زیست‌شناسی را ارائه می‌دهد. این کتاب در سال ۲۰۱۲ توسط انتشارات Westermann منتشر شده است.

کتاب آلمانی Grüne Reihe Zellbiologie und Stoffwechsel در ۲۰۸ صفحه به مباحث زیر می‌پردازد:

  • ساختار و عملکرد سلول‌ها و ارگانل‌های آن‌ها: در این بخش، انواع سلول‌ها، ممبران‌ها، هسته، سیتوپلاسم، میتوکندری، کلروپلاست، ریبوزوم، اندوپلاسمیک رتیکولوم، گلژی، لیزوزوم، واکوئل، سیتواسکلت، سیلیا و تراشه، جدار سلولی و ماتریکس خارج سلولی مورد بررسی قرار می‌گیرند.
  • ساختار و عملکرد مولکول‌های زیستی: در این بخش، مولکول‌های آلی و غیرآلی، آب، کربوهیدرات، لیپید، پروتئین، آنزیم، نوکلئوتید، اسید نوکلئیک، DNA، RNA، ژن، کروموزوم، تکثیر DNA، ترانسکریپشن، ترجمه، کد ژنتیک و مهندسی ژنتیک مورد بحث و توضیح قرار می‌گیرند.
  • تنفس سلولی: در این بخش، فرآیند تبدیل انرژی مواد غذایی به انرژی قابل استفاده برای سلول‌ها، گلیکولیز، دوره کربس، زنجیره تنفسی، تنفس هوازی و بی‌هوازی، تخمیر، تنظیم تنفس سلولی، انرژی ATP، انرژی شیمیایی و الکتریکی، پتانسیل الکتروشیمیایی و پمپ پروتونی شرح داده می‌شوند.
  • فتوسنتز: در این بخش، فرآیند تولید مواد آلی از مواد غیرآلی با استفاده از نور، ساختار و عملکرد کلروپلاست، پیگمان‌های فتوسنتزی، طیف جذب و انعکاس نور، فتوسیستم‌ها، زنجیره نوری، دوره کالوین، تثبیت کربن، فتوسنتز C3، C4 و CAM، تنظیم فتوسنتز، انرژی نور و شیمیایی، پتانسیل اکسایش-کاهش و پمپ پروتونی توضیح داده می‌شوند.
  • بیوتکنولوژی: در این بخش، کاربردهای علم و فناوری در زیست‌شناسی، روش‌های تکثیر DNA، PCR، الکتروفورز، هیبریدیزاسیون، بلوتینگ، دستگاه DNA هیبریدیزاسیون، مارکرهای ژنتیکی، کلونینگ، برداشتن ژن، بیان ژن، باکتری، ویروس، مخمر، جانوران و گیاهان تراریخت، انسان‌شناسی ژنتیکی، تشخیص ژنتیکی، درمان ژنتیکی، اخلاق ژنتیک و قوانین بیوتکنولوژی مورد مطالعه قرار می‌گیرند.

کتاب آلمانی Grüne Reihe Zellbiologie und Stoffwechsel با استفاده از تصاویر، نمودارها، جداول و مثال‌های واقعی، مفاهیم پیچیده را به زبان ساده و روان توضیح می‌دهد. همچنین در انتهای هر فصل، تست‌ها و تمرین‌هایی برای ارزیابی و تثبیت دانش دانش‌آموزان قرار داده شده است. این کتاب با توجه به روش‌ها و دستاوردهای جدید علمی، مطالب را به‌روزرسانی کرده و به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با چالش‌ها و کاربردهای زیست‌شناسی در جهان امروز آشنا شوند.

این کتاب برای دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به یادگیری عمیق و جامع زیست‌شناسی هستند، مناسب است. این کتاب می‌تواند به عنوان یک منبع مرجع برای آمادگی برای آزمون‌های دبیرستان و دانشگاه مورد استفاده قرار گیرد. این کتاب همچنین می‌تواند به معلمان زیست‌شناسی کمک کند تا درس‌های جذاب و مفیدی را برای دانش‌آموزان طراحی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رضایی
۲۷ بهمن ۱۴۰۲

نام کتاب زبان مورد نیاز خود را جستجو کنید و آن را بیابید

کلاس