لوگو
ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است

دانلود کتاب آلمانی Deutsche Grammatik für Dummies (2023)

0 دیدگاه
دانلود کتاب آلمانی Deutsche Grammatik für Dummies (2023)

کتاب آلمانی Deutsche Grammatik für Dummies (2023) یکی از مجموعه‌های معروف …für Dummies است که به زبان آلمانی نوشته شده است. این کتاب توسط Matthias Wermke نوشته شده و در سال 2023 به چاپ رسیده است. این کتاب به شما کمک می‌کند که قواعد گرامر زبان آلمانی را به راحتی یاد بگیرید و از آن‌ها در مکالمه و نوشتار استفاده کنید. این کتاب با زبانی ساده و روان نوشته شده و با مثال‌های زیادی از قواعد گرامری آلمانی توضیح می‌دهد. همچنین این کتاب حاوی اطلاعات جالب و مفیدی درباره زبان آلمانی و اهمیت آن است. این کتاب برای کسانی که می‌خواهند زبان آلمانی را بهتر بفهمند و بیان کنند، مناسب است.

در ادامه به معرفی فصل‌های کتاب آلمانی Deutsche Grammatik für Dummies (2023) می‌پردازم:

  • فصل اول: گرامر آلمانی را دوست بدارید. در این فصل، شما با اهمیت گرامر آلمانی آشنا می‌شوید و می‌فهمید که چرا باید آن را یاد بگیرید. همچنین شما با اصطلاحات و نمادهای گرامری که در این کتاب استفاده شده است، مانند اسم، فعل، صفت، قید، حرف اضافه و غیره، آشنا می‌شوید.
  • فصل دوم: اسم‌ها و مقاله‌ها. در این فصل، شما با قواعد مربوط به اسم‌ها و مقاله‌ها در زبان آلمانی آشنا می‌شوید. شما می‌فهمید که چگونه اسم‌ها را تشخیص دهید و چه جنسیتی دارند. همچنین شما می‌فهمید که چگونه مقاله‌های تعریفی و نامعین را با اسم‌ها ترکیب کنید و چه مواردی باید در نظر بگیرید.
  • فصل سوم: صفات و قیدها. در این فصل، شما با قواعد مربوط به صفات و قیدها در زبان آلمانی آشنا می‌شوید. شما می‌فهمید که چگونه صفات را تشخیص دهید و چه تفاوتی با قیدها دارند. همچنین شما می‌فهمید که چگونه صفات را با اسم‌ها و فعل‌ها ترکیب کنید و چه تغییراتی در شکل و معنای آن‌ها ایجاد می‌شود.
  • فصل چهارم: فعل‌ها و زمان‌ها. در این فصل، شما با قواعد مربوط به فعل‌ها و زمان‌ها در زبان آلمانی آشنا می‌شوید. شما می‌فهمید که چگونه فعل‌ها را تشخیص دهید و چه انواعی دارند. همچنین شما می‌فهمید که چگونه فعل‌ها را در زمان‌های مختلف، مانند حال، گذشته، آینده، امر، شرطی و غیره، به کار ببرید و چه تغییراتی در شکل و معنای آن‌ها ایجاد می‌شود.
  • فصل پنجم: حروف اضافه و جملات مرکب. در این فصل، شما با قواعد مربوط به حروف اضافه و جملات مرکب در زبان آلمانی آشنا می‌شوید. شما می‌فهمید که چگونه حروف اضافه را تشخیص دهید و چه نقشی در جمله دارند. همچنین شما می‌فهمید که چگونه جملات مرکب را با استفاده از حروف اضافه، ضمایر، فعل‌های کمکی و غیره، بسازید و چه ترتیبی باید رعایت کنید.
  • فصل ششم: جملات پرسشی و منفی. در این فصل، شما با قواعد مربوط به جملات پرسشی و منفی در زبان آلمانی آشنا می‌شوید. شما می‌فهمید که چگونه جملات پرسشی را با استفاده از کلمات پرسشی، تغییر ترتیب فعل و اسم، وارونگی و غیره، بسازید و چه انواعی دارند. همچنین شما می‌فهمید که چگونه جملات منفی را با استفاده از کلمات منفی، مانند nicht, kein, nie, niemand و غیره، بسازید و چه مواردی باید در نظر بگیرید.
  • فصل هفتم: ده نکته برای بهبود گرامر آلمانی. در این فصل، شما با ده نکته مفید برای بهبود گرامر آلمانی آشنا می‌شوید. این نکته‌ها به شما کمک می‌کنند که اشتباهات رایج را اجتناب کنید و مهارت‌های خود را افزایش دهید.

دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رضایی
۲۸ بهمن ۱۴۰۲

نام کتاب زبان مورد نیاز خود را جستجو کنید و آن را بیابید

کلاس