لوگو
ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است

دانلود رایگان مجله آلمانی Der SPIEGEL شماره 45

Der SPIEGEL
1 دیدگاه
95 دقیقه برای مطالعه
مجله آلمانی Der SPIEGEL

مجله آلمانی Der SPIEGEL یکی از معتبرترین و پرتیراژترین مجلات خبری هفتگی در آلمان است که در هامبورگ منتشر می‌شود. این مجله در سال ۱۹۴۷ توسط یک افسر ارتش بریتانیا و یک مخابراتی سابق ورماخت تأسیس شد و از آن زمان تاکنون نقش مهمی در کشف بسیاری از رسوایی‌های سیاسی و اجتماعی در آلمان و اروپا داشته است. این مجله با رویکردی تحقیقی و بررسی‌گرا موضوعات مختلفی را در زمینه‌های سیاست، اقتصاد، فرهنگ، علم و ورزش پوشش می‌دهد و به عنوان یکی از تأثیرگذارترین مجلات اروپا شناخته می‌شود.

مجله Der SPIEGEL همچنین یک وب‌سایت خبری دارد که از سال ۱۹۹۴ با نام Spiegel Online شروع به فعالیت کرد و از سال ۲۰۲۰ با نام Der SPIEGEL همسو با مجله چاپی شد. این وب‌سایت با داشتن یک تیم نویسندگی مستقل و متنوع مطالب جدید و به‌روزی را در زبان‌های آلمانی و انگلیسی منتشر می‌کند و از بین مخاطبان آلمانی و بین‌المللی استقبال خوبی می‌بیند. صفحه اصلی این مجله در شماره 45 به جنگ غزه که به تفصیل درباره علل، روند و پیامدهای جنگ بین اسرائیل و حماس که از 7 اکتبر 2023 آغاز شده است، می‌پردازد. این مقاله به آمار کشته‌شدگان و زخمی‌شدگان در غزه، اسرائیل و سایر مناطق مرتبط اشاره می‌کند و همچنین به واکنش‌های جهانی و نقش سازمان‌های بین‌المللی در حل این بحران می‌پردازد.

 

اگر قصد تقویت زبان آلمانی خود را دارید، مطالعه مجله آلمانی Der SPIEGEL به شما کمک خواهد کرد. فقط کافیه آن را از باکس زیر دانلود کنید.

از اینجا دانلود کنید:↓

Der SPIEGEL 45-2023Telegram@shabarsbibliothek

 

یک پاسخ به “دانلود رایگان مجله آلمانی Der SPIEGEL شماره 45”

  1. سینا گفت:

    دم شما گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رضایی
۱۷ آبان ۱۴۰۲

نام کتاب زبان مورد نیاز خود را جستجو کنید و آن را بیابید

کلاس