لوگو
ورود و عضویت
0
سبد خرید شما خالی است

آگهی استخدام DevOps Engineer در آلمان

0 دیدگاه
آگهی استخدام DevOps Engineer در آلمان

آگهی استخدام DevOps Engineer در آلمان همراه با ویزا اسپانسرشیپ و ریلوکیشن پکیج که به شما، تمام هزینه های مهاجرت را پرداخت می‌کنند تا بتوانید راحت‌تر به این شغل برسید.

ویزای اسپانسرشیپ یک نوع ویزای کاری است که توسط یک شرکت یا سازمان به شخصیت دیگر (معمولاً کارمند) ارائه می‌شود. این ویزا به شخص اجازه می‌دهد تا به عنوان کارمند در کشور مقصد کار کند. برای دریافت این ویزا، شرکت یا سازمان می‌بایست تعهد کند که هزینه‌های مرتبط با اقامت و کار شخص را پوشش دهد. این شامل هزینه‌های مانند بلیط هواپیما، اقامت موقت، هزینه‌های اولیه و غیره می‌شود.

ریلوکیشن پکیج نیز به مجموعه‌ای از خدمات ارائه شده توسط شرکت یا سازمان به کارمندان جدید که به کشور مقصد مهاجرت می‌کنند، اطلاق می‌شود. این خدمات شامل مواردی مانند پشتیبانی در مسائل اداری، هزینه‌های اولیه مانند بلیط و هتل در ماه اول، و تسهیل در تطبیق با محیط جدید می‌شود.

به طور خلاصه، ویزای اسپانسرشیپ به شما اجازه می‌دهد تا به عنوان کارمند در کشور مقصد کار کنید و ریلوکیشن پکیج خدماتی را فراهم می‌کند تا به شما در تطبیق با محیط جدید کمک کند.

درباره‌ی شغل

تسلا در حال تسریع انتقال جهان به انرژی پایدار است. ما به طور مداوم استراتژی ها و محصولات انقلابی را در کوتاه ترین زمان توسعه می دهیم و آنها را با موفقیت در مقیاس بزرگ عرضه می کنیم. این تنها از طریق سرعت، نوآوری و کارایی فوق العاده امکان پذیر است.

کارخانه Gigafactory برلین-براندنبورگ، لحظه ای تعیین کننده در اروپا برای ماموریت تسلا برای تسریع انتقال جهان به انرژی پایدار است. در اینجا ما محصولات انقلابی را با استفاده از سرعت، نوآوری و کارایی خارق‌العاده در مقیاس وسیع عرضه خواهیم کرد. کارمندان ما اطمینان حاصل می کنند که ما به اهداف خود دست می یابیم و از شما استقبال می کنیم که به ما در نوشتن فصل بعدی داستان موفقیت خود کمک کنید.

تیم عملیات تسلا در خط مقدم ایجاد یک تجربه مشتری منسجم و جهانی در تمام نقاط تماس دیجیتال، از مشتری رو به روی tesla.com گرفته تا سیستم‌هایی که کارخانه‌های ما را اداره می‌کنند، قرار دارد. ما در آگهی استخدام DevOps Engineer در آلمان به دنبال یک مهندس DevOps هستیم تا به تیم عملیات ما بپیوندد، که مالک پلتفرم‌ها و فرآیندهای ساخت، آزمایش و انتشار تسلا و ابزارهای داخلی، از توسعه تا تولید است. شما این فرصت را خواهید داشت که مستقیماً با مجموعه ای قوی از پایگاه های کد و پلتفرم ها کار کنید و در عین حال از درایو تسلا به CI/CD پشتیبانی کنید و امکان راه اندازی سریع در فرآیند توسعه را فراهم کنید.

اپلای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رضایی
۰۹ اسفند ۱۴۰۲

نام کتاب زبان مورد نیاز خود را جستجو کنید و آن را بیابید

کلاس